Основні напрями діяльності

· розробка методології порівняльних педагогічних досліджень

· дослідження філософсько-педагогічних аспектів розвитку сучасної освіти в умовах інтеграційних процесів

· розвиток національних систем вимірювання якості освіти (середньої, педагогічної, професійної) в розвинених країнах світу

· удосконалення якості підготовки фахівців з урахуванням зарубіжного досвіду щодо розробки національних рамок професійних кваліфікацій та стандартів

· дослідження проблем дистанційної освіти як ефективного шляху підготовки фахівців у інформаційному суспільстві на основі порівняльного аналізу

· впровадження компетентнісного підходу у підготовку педагогічного персоналу для навчальних закладів різних рівнів освіти

· дослідження впливу глобаліза-ційного та європейського вимірів освіти на розвиток національних педагогічних систем

· обґрунтування провідних тенденцій підготовки й підвищення кваліфікації педагогічного персоналу в розвинених країнах світу, зокрема в Єврорегіоні: Великій Британії, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, Греції, Іспанії, Португалії, Італії, Данії, Норвегії, Швеції, а також у США, Канаді, Австралії, Китаї

· розвиток змісту педагогічної освіти в умовах формування загальноєвропейського освітнього та наукового простору

· аналіз соціально-економічних, соціокультурних та суспільно історичних чинників розвитку освіти дорослих

· дослідження сучасних національ-них моделей освіти дорослих у контексті неперервної освіти

· обґрунтування шляхів застосу-вання андрагогічного підходу в системі освіти дорослих