· розробка методології порівняльних педагогічних досліджень
· дослідження філософсько-педагогічних аспектів розвитку сучасної освіти в умовах інтеграційних процесів
· розвиток національних систем вимірювання якості освіти (середньої, педагогічної, професійної) в розвинених країнах світу
· удосконалення якості підготовки фахівців з урахуванням зарубіжного досвіду щодо розробки національних рамок професійних кваліфікацій та стандартів
· дослідження проблем дистанційної освіти як ефективного шляху підготовки фахівців у інформаційному суспільстві на основі порівняльного аналізу
· впровадження компетентнісного підходу у підготовку педагогічного персоналу для навчальних закладів різних рівнів освіти
· дослідження впливу глобаліза-ційного та європейського вимірів освіти на розвиток національних педагогічних систем
· обґрунтування провідних тенденцій підготовки й підвищення кваліфікації педагогічного персоналу в розвинених країнах світу, зокрема в Єврорегіоні: Великій Британії, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, Греції, Іспанії, Португалії, Італії, Данії, Норвегії, Швеції, а також у США, Канаді, Австралії, Китаї
· розвиток змісту педагогічної освіти в умовах формування загальноєвропейського освітнього та наукового простору
· аналіз соціально-економічних, соціокультурних та суспільно історичних чинників розвитку освіти дорослих
· дослідження сучасних національ-них моделей освіти дорослих у контексті неперервної освіти
· обґрунтування шляхів застосу-вання андрагогічного підходу в системі освіти дорослих